Curs ITIL 4 Foundation

Curs 100% subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Aquest curs està dissenyat per proporcionar als alumnes una comprensió àmplia dels principis d’ITIL 4 i per mostrar com poden millorar la seva feina i la de la seva organització en general amb la guia d’ITIL 4. El curs t’inspirarà a treballar com un agent del canvi al compartir i utilitzar el que ha après i continuar aprenent sobre ITIL 4 per dirigir i guiar als altres.

Reserva la teva plaça

Treballar dur no és treballar més; és fer-ho de manera més intel·ligent.
¡Apunta’t ara i comença a enriquir el teu talent!

Ara en modalitat virtual!

Segons el Reial decret 463/2020, de 14 de març, modificat pel Reial decret 465/2020, de 17 de març, mentre duri la vigència d’aquest Reial decret i de les seves pròrrogues, la formació en modalitat presencial queda suspesa. Així doncs, i fins a nou avís, totes les formacions es programaran en modalitat virtual.

Objectius

Què hauràs après en finalitzar el curs?

  • Identificar els principis i conceptes fonamentals de la Gestió de Serveis.

  • Entendre els beneficis que tenen la implementació d’ ITIL a una organització.

  • Distingir els processos de la Gestió de serveis i com s’estructuraran i integraran en el cicle de vida del servei per l’entrega de serveis de qualitat.

  • Avaluar els factors que contribueixen a l’efectivitat i eficiència de cada progrés i del cicle de vida en general.

  • Identificar activitats i rols en el model de processos i com implementar-los de forma exitosa en una organització.

Pròximes dates

Aprofita aquesta oportunitat única i reserva la teva plaça ara! Aquestes són les properes convocatòries obertes.

28 de juny al 2 de juliol

COMPLET

MATINS

dilluns a dijous de 9h a 14h i divendres de 9h a 13h

28 de juny al 8 de juliol

COMPLET

TARDES

dilluns a dijous de 15.30h a 18.30h

Curs totalment subvencionat

Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Aquest curs forma part del projecte ON.BIT de Bit Academy, que té com a objectiu fer accessible la millor formació informàtica al conjunt de la societat.

Cursos 100% subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, sense cost per als participants i impartits per instructors de contrastada experiència. Està dirigit tant a treballadors en actiu com a treballadors en situació d’atur que desitgen millorar el seu perfil professional.

Contingut del curs

1.1 Els conceptes de Servei i Gestió de Serveis.

1.2 Interessats en Clau.

1.3 Clients i Serveis Interns i Externs.

1.4 Tipus de Proveïdors de Servei.

1.5 Els conceptes de Processos, Funcions i Rols. Rols principals.

1.6 El Model de Processos. Característiques d’un Procés.

1.7 Implementació de Processos mitjançant Matrius d’Autorització (RACI).

2.1 ITIL com a millor pràctica per la Gestió de Serveis TI.

2.2 Les Fases del Cicle de Vida del Servei.

  2.2.1 Estratègia del servei.

  2.2.2 Disseny del servei.

  2.2.3 Transició del servei.

  2.2.4 Operació del servei.

  2.2.5 Millora continua del servei.

2.3 Relacions entre Processos.

3.1 Fita i Objectius.

3.2 Valor pel negoci.

3.3 Conceptes i principis bàsics.

  3.3.1 Utilitat i garantia.

  3.3.2 Valor. Creació de Valor.

  3.3.3 Actius de Servei: Recursos i Capacitats.

  3.3.4 Governança.

  3.3.5 Patrons d’Activitat del Negoci.

  3.3.6 Gestió de Riscs.

3.4 Processos de l’estratègia del Servei.

  3.4.1 Objectius, abast i conceptes bàsics.

  3.4.2 Gestió del Portfoli de Serveis.

  3.4.3 Gestió financera per Serveis de TI.

  3.4.4 Gestió de Relacions amb el Negoci.

4.1 Fites i objectius.

4.2 Aspectes del disseny.

4.3 Conceptes i Principis Bàsics.

  4.3.1 Factors de disseny.

  4.3.2 El paquet del disseny del Servei.

4.4 Processos del disseny del servei.

  4.4.1 Objectius, conceptes bàsics i activitats.

  4.4.2 Coordinació del Disseny.

  4.4.3 Gestió del Catàleg de Serveis.

  4.4.4 Gestió del Nivell de Serveis.

  4.4.5 Gestió de Subministradores.

  4.4.6 Gestió de la Disponibilitat.

  4.4.7 Gestió de la Capacitat.

  4.4.8 Gestió de la Continuïtat dels Serveis de TI.

  4.4.9 Gestió de la Seguretat de la Informació.

5.1 Fites i objectius.

5.2 Valor pel negoci.

5.3 Processos de la Transició del Servei.

  5.3.1 Objectius, Conceptes Bàsics i activitats.

  5.3.2 Planificació i suport de la Transició.

  5.3.3 Gestió de canvis.

  5.3.4 Gestió de la Configuració i Actius del Servei.

  5.3.5 Gestió d’entrega i desplegament.

  5.3.6 Gestió del coneixement.

6.1 Fites i objectius.

6.2 Valor pel negoci.

6.3 Funcions en la Operació del Servei.

  6.3.1 Objectius i Estructura.

  6.3.2 Centro de Servei a l’Usuari.

  6.3.3 Gestió Tècnica.

  6.3.4 Gestió d’Aplicacions.

  6.3.5 Gestió d’Operacions de TI.

6.4 Processos de l’Operació del Servei.

  6.4.1 Objectius, Conceptes Bàsics i activitats.

  6.4.2 Gestió d’Incidents.

  6.4.3 Gestió de Problemes.

  6.4.4 Gestió de Peticions.

  6.4.5 Gestió d’Accés.

  6.4.6 Gestió d’Esdeveniments.

7.1 Fites i Objectius.

7.2 Valor pel negoci.

7.3 Conceptes i Principis Bàsics.

  7.3.1 El Registre de millora Contínua del Servei.

  7.3.2 Enfocament de millora Contínua del Servei.

  7.3.3 El Cicle de Deming.

  7.3.4 Línies Base. Factors Crítics d’èxit i KPIs.

  7.3.5 Tipus de Mètriques.

7.4 El Procés de Millorar Contínua en Set Passos· Propòsit i Objectius.· Activats.

8.1 Automatització de Serveis. Beneficis.

8.2 Automatització i Gestió de Serveis.

Els millors instructors

Formadors amb certificat oficial d’ITIL

Joaquín García
Joaquín GarcíaLead Trainer i Mentor en IT Governance
Xavier Saladié
Xavier SaladiéLead Trainer en Data Solutions
Miguel Sáez
Miguel SáezAssociate Trainer en ITIL i IT Governance

Forma’t amb BIT

BIT es un centre de formació oficial de Microsoft, CompTIA i Hortonworks que utilitza documentació oficial per dur a terme cada curs. Organitza els cursos en grups reduïts de menys de 20 alumnes perquè rebis una millor atenció de l’equip instructor. A més, per assegurar la qualitat pedagògica de la formació, compten amb un equip de pedagogs i psicòlegs especialitzats en formació contínua que col·laboren en el disseny i organització de les activitats del curs, així com en millorar contínuament la metodologia didàctica i capacitat docent dels formadors.

Email: consorci2019@bit.es
Telèfon: 93 209 29 66